Aπάντηση στον Νίκο Δήμο για το 1821

- - Articles

Καιρό είχε ν’ ακουστεί τ’ όνομά του και έπαθε στερητικό σύνδρομο ο άνθρωπος.

Βρήκε την ευκαιρία και καθώς πέρναγε το “Ποτάμι”, έριξε μέσα τα βοθρολύμματά του με σκοπό να μολύνει τον τόπο.

Μετά τις δοξασμένες μέρες επί ΠΑΣΟΚ που βρισκόταν μονίμως στην επικαιρότητα, έπεσε στην αφάνεια και τώρα ξανακούσαμε το όνομά του με τις δηλώσεις του στο κατευθυνόμενο “Ποτάμι” για την επανάσταση του 1821.

Ελεύθερος σήμερα ο Νίκος Δήμου μετά τους αγώνες αυτών που σήμερα ειρωνεύεται και κατηγορεί μέσα στην ασφάλεια του κλιματιζόμενου διαμέρισματός του, εξαπολύει μύδρους κατά της επανάστασης του “21.

Αυτά που θεωρείς αλήθειες κ. Δήμου είναι η μία όψη του νομίσματος, αλλά το νόμισμα καθώς ξέρεις έχει δύο όψεις, που όμως την άλλη δε θέλεις να τη δεις.

Πράγματι έγιναν αγριότητες, αλλά έλα αν μπορείς στη θέση αυτού του αγροίκου μεν, αλλά πεινασμένου, βασανισμένου, διωγμένου, κατεξευτελισμένου λαού για 1700 χρόνια και μετά τα λέμε.

Έλα στη θέση αυτών των ανθρώπων που για όνομα είχαν το “γκιαούρης” αλλά και τους Αρβανίτες που στο ίδιο καζάνι βράζανε, εσύ τους κατηγορείς πως δεν ξέρανε Ελληνικά να συνεννοηθούνε με τον Μαυροκορδάτο των σαλονιών του Φαναρίου !

Από την εποχή του “αγίου” και “μεγάλου” Κωνσταντίνου, του “μεγάλου” Θεοδοσίου και του Ιουστινιανού, είχε απαγορευτεί δια νόμου το όνομα Έλλην με την ποινή του θανάτου, την εξορία, τον αποκλεισμό των παιδιών από την κληρονομιά του πατέρα τους και ένα σωρό άλλες ποινές για να ξεχάσουν το παρελθόν τους και να εδραιωθεί η νέα θρησκεία της “αγάπης” ο χριστιανισμός.

Τους απαγόρευσαν να λέγονται πλέον Έλληνες και τους φωνάζανε Ρωμιούς και Γραικούς.

Τον πρώτο Πατριάρχη, που ανέβασε στον πατριαρχικό θρόνο ο Μωάμεθ το 1453, τον Γεννάδιο, τον επονομαζόμενο Σχολάριο και κατά κόσμον Γεώργιο Κουρτέσιο από τη Θεσσαλία, όταν τον ρώτησαν αν είναι Έλληνας απάντησε πως αυτός απλώς ομιλεί ελληνικά και δεν είναι Έλλην, αλλά χριστιανός.

Όταν μάλιστα ήταν καλόγερος στο δεσπότη του Μωριά Οϊσή που σκότωσε τον ελληνιστή Ιουβενάλη, μαθητή του Πλήθωνα Γεμιστού, είχε πει:

“Τους ασεβείς και καταραμένους ελληνιστές, θανάτωνε με τη φωτιά, με το σπαθί, με κάθε τρόπο. Μαστίγωνε, φυλάκιζε, κόψε το χέρι τους ή βγάλε τους το μάτι και αν επιμένουν πνίξε τους στη θάλασσα.”

Σε έναν από άμβωνος μάλιστα λόγο του, είχε πει:

“Αδελφοί μου έμαθα πως με την χάριν του Θεού δεν είστε Έλληνες, δεν είστε ασεβείς, αιρετικοί άθεοι, αλλά είστε ορθόδοξοι χριστιανοί.”

Τάξερες αυτά Νικολάκι μου, δεν μπορεί να σου έχουν διαφύγει. Αλλά είπαμε πως το νόμισμα έχει δύο όψεις και εσύ διάλεξες την πλευρά που θα έκανε κακό στην πατρίδα μου. Τώρα εσύ ποιά θεωρείς πατρίδα σου δεν ξέρω και δε με ενδιαφέρει.

Άντε να πάμε και στα εγκλήματα που έκαναν οι Έλληνες στην πολιορκία της Τριπολιτσάς.

Οι πληροφορίες που έφταναν από την Πάτρα, τη Σμύρνη, τις Κυδωνίες και κυρίως από την Πόλη, λέγανε πως όταν ξέσπασε η επανάσταση στις παραδουνάβιες ηγεμονίες, οι Τούρκοι για να την καταπνίξουν, με φιρμάνι του σουλτάνου, όπλισαν τα τουρκόπουλα από οχτώ χρονών και άνω και αλλοίμονο στο ραγιά που θα βρισκόταν μπροστά τους. Τον κατακρεουργούσαν χωρίς να δίνουν λόγο σε κανένα, εξαγριώνοντας τους πολιορκητές.

Αφιονισμένοι Τούρκοι μπουλούκια-μπουλούκια έμπαιναν στα σπίτια των γραικών, άρπαζαν ότι θέλανε, βίαζαν τους ενοίκους, έκοβαν μύτες και αυτιά και τα στέλνανε πεσκέσι στο σουλτάνο για να του δείξουν την ανδρεία τους.

Από την Πάτρα του στείλανε 2500 ζευγάρια αυτιά περασμένα σε σπάγκους και τα κρέμασαν στην πόρτα του σαραγιού. Αλλού έβλεπες κρεμασμένες κομμένες μύτες και πάρα πέρα κουβάδες με βγαλμένα μάτια.

Για έλα τώρα εσύ κυρ Νικολή λίγο στη θέση αυτών των αγροίκων, πεινασμένων, αγριεμένων για εκδίκηση ανθρώπων που απαρτίζανε τα πολιορκητικά σώματα!

Για σκέψου πόσους δικούς τους ανθρώπους είχαν δει κρεμασμένους, σφαγμένους, ξεκοιλιασμένους, ή σουβλισμένους και έλα μετά να μου μιλήσεις για μεγαλοψυχία.

Ο Θοδωρής Κολοκοτρώνης που ήταν ορφανός γιατί οι Τούρκοι σκότωσαν τον πατέρα του, είχε βγει στο κλαρί για να εκδικηθεί τον θάνατό του και να απελευθερώσει τους Έλληνες από τη σκλαβιά.

Μόνο αυτός θα σου πω, πως έχασε τα δυο παιδιά του Πάνο και Γιάννη, τον αδελφό του Γιάννη, τα ανίψια του Αποστόλη, Δημήτρη, Αντώνη, Μάρκο και Κωσταντή Κολοκοτρώνη.

Κατά τη μάχη του Βαλτετσίου (γράφει ο Φωτάκος) οι αγωνιστές βρεθήκανε μπροστά σε ακέφαλα σώματα συμπολεμιστών τους φριχτά παραμορφωμένα.

Έτσι εξαγριωμένοι μπήκανε στην Τριπολιτσά και δεν αφήσανε κολυμπιθρόξυλο.

Μπροστά τους ήτανε μαζεμένος ο εχθρός που τους καταδυνάστευε και πριν σκοτώσουν δε ζητάγανε ταυτότητα αν είναι Τούρκος ή Εβραίος.

Έβλεπε μπροστά του αυτόν που βίασε τη ζωή του και την οικογένειά του, αυτόν που κρέμαγε από τα δέντρα τους δικούς του και τους φίλους του, αυτόν που τον ξυλοφόρτωνε στο δρόμο γιατί δεν παραμέρισε να περάσει με το άλογό του και δε θάπερνε εκδίκηση;

Στη ζωή τους δεν είχανε δει γρόσι, ζούσανε μες τη στέρηση και τώρα που υπήρχε άφθονο μπροστά τους θα το αφήνανε;

Σ΄ όλη τους τη ζωή οι Τούρκοι τους αρπάζανε το βιός τους και τώρα που βρήκανε την ευκαιρία να τους αρπάξουν κι’ αυτοί μια φορά θα το περιφρονούσαν;

Είσαι με τα καλά σου κυρ Νικολή μου, τα σκέφτηκες όλα αυτά πριν ανοίξεις το στοματάκι σου και πάρεις τις ίδιες θέσεις με αυτές της κυρίας Ρεπούση και μερικών ακόμη του ιδίου φυράματος;

Άσε το γλείψιμο στις μεγάλες δυνάμεις και στους Εβραίους.

Όλοι αυτοί κάνουνε πάντα τις δουλειές τους και τις επεμβάσεις τους ανάλογα με τα δικά τους συμφέροντα.

Ηρόστρατους έχει να επιδείξει πολλούς η ελληνική ιστορία, παλαιούς και σύγχρονους και εσύ τώρα βρήκες την ευκαιρία να τους κλέψεις τη δόξα !!!

Χαλάλι σου και εις κατώτερα !!!.

Δυστυχώς που νομίζεις πως είσαι Έλληνας.

Ιnahnak

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *