Κάτσε κάτω ρε, σε ρε ματζόρε…

- - Articles

Λόγω της κρισιμότητας των καιρών, ο ελληνικός λαός παρακολουθεί ενεός από την τηλεόραση το λιμπρέτο της συζήτησης στη Βουλή, για την διαφθορά που μαστίζει τη ζωή του τόπου τα τελευταία τριάντα χρόνια. Όποιος θέλει μάλιστα να πάρει μεταπτυχιακό κατωτάτης παιδείας, του προτείνω να παρακολουθήσει συνεδριάσεις της Βουλής και να κάνει ιδιαίτερα μαθήματα στο φροντιστήριο των μεγάλων επιτυχιών ” Πολάκη – Γεωργιάδη”. Θα είναι σίγουρος πως θα πετύχει στις εξετάσεις του ΑΣΕΠ της πολιτικής αρένας. Όλοι οι πολιτικοί μας εκτός από μαθήματα ψυχολογίας των λαών και την εντρύφηση στο βιβλίο του Μακιαβέλι και το αντίστοιχο του Μαζαρίνου, έχουν πάρει ειδικά μαθήματα και ξεσκολίσει από την σχολή υποκριτικής του Εθνικού Θεάτρου. Αρκετοί έχουν πάρει και μαθήματα φωνητικής από το Εθνικό Ωδείο και όταν αγορεύουν μπροστά στα μικρόφωνα από το βήμα της Βουλής, νομίζουν πως βρίσκονται στη Λυρική σκηνή και βγάζουν ουρανομήκεις κορώνες.

Ο κάθε πολιτικός τενόρος έχει το δικό του πιστό ακροατήριο και όταν από του βήματος βγάζει κορώνες, το ακροατήριό του τον χειροκροτεί ενθέρμως. Όταν μάλιστα οι κορώνες του είναι εκτός παρτιτούρας, το ακροατήριο από κάτω παραληρεί και ο τενόρος το γυρίζει στην Καραγκούνα ή στη Γερακίνα αναλόγως των περιστάσεων. Στην Βουλή όμως υπάρχουν και αρκετές πριμαντόνες που τραγουδούν εναλλάξ όπως λ.χ η κυρία Αυλωνίτη που όταν άδει, ψάχνεις εναγωνίως τις τσέπες σου μπας και βρεις κανένα ξεχασμένο κομμάτι μπαμπάκι να ταπώσεις τ’ αυτιά σου. Τόσο φάλτσα ! Στην αλλαγή ρόλων, η κυρία Ασημακοπούλου στο ρόλο της Νόρμας στο κάστα ντίβα της όπερας, την ώρα που οδηγείται στην πυρά μαζί με τον έρωτά της Αντώνιο Σαμαριόνε, θρηνεί απαρηγόρητη τα περασμένα μεγαλεία τους. Από τις καλλίτερες ερμηνείες της κάστα ντίβα. Ξεπέρασε ακόμα και την Μαρία Κάλλας με την ανεπανάληπτη ερμηνεία της. Και η κυρία Βούλτεψη ήθελε να τραγουδήσει το θρηνητικό ορατόριο της Δεξιάς αλλά δεν πρόλαβε. Η μεγαλύτερη ντίβα της Βουλής, η κυρία Γαρουφαλλιά Κανέλλη απουσιάζει από την συνεδρίαση, γιατί έχει πάρει χαρτί από τον γιατρό της δόκτορα Κουτσούμπα και οικουρεί στη φτωχική της αγροικία στην Εκάλη. Η κυρία Παπακώστα θα επανέλθει με την αλλαγή ρεπερτορίου. Στη συνεδρίαση της Βουλής που γινόταν για την διαφθορά, ένας τενόρος υπό δοκιμή, θέλησε να τραγουδήσει πρίμο σεκόντο με τον Πάνο Καμμένο, αλλά ήταν τόσο φάλτσος που ανάγκασε τον πεπειραμένο τενόρο Καμμένο να τον ξεμπροστιάσει για τις φάλτσο νότες του και στο τέλος να του πει εκνευρισμένος σε τόνο ρε ματζόρε “κάτσε κάτω ρε”… Εκεί που έχει φτάσει το πολιτικό επίπεδο μέσα στη Βουλή, πάλι καλά που έμεινε στο ρε. Ο μαέστρος κύριος Βαρεμένος κουνούσε απελπισμένος την μπαγκέτα του από το πόντιουμ να επιβάλλει τον ρυθμό στην ορχήστρα και αφού παρ’ όλες τις προσπάθειες που κατέβαλε δεν τα κατάφερε, άρχισε να τραβάει τις τελευταίες γκρίζες τρίχες που του έχουν απομείνει στο κεφάλι . Στο κοινοβούλιο πηγαίνουν τακτικά και μαθητές από διάφορα σχολεία της Ελλάδας να παρακολουθήσουν μαθήματα πολιτικής αγωγής, που αύριο σαν ακαδημαϊκοί πια πολίτες θα έχουν σαν υπόδειγμα πολιτισμού στη ζωή τους τις συνεδριάσεις του ελληνικού κοινοβουλίου. Κλείνοντας η συνεδρίαση, η ορχήστρα της ΕΡΤ έπαιξε το “πρελούδιο θανάτου” του Άρνε Νταλ για την καταστραμμένη Ελλάδα συνοδεία του κόρου των τριακοσίων δημίων της Βουλής.

Ιnahnak

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *