Απάντηση στον Γιάννη Λάζαρη…

- - Articles

Τον κύριο Γιάννη Λάζαρη δεν τον γνωρίζω ούτε από που κρατάει η σκούφια του.
Το όνομά του δείχνει ελληνικό, αλλά δεν δείχνει κανένα σεβασμό στα ιερά και στα όσια του ελληνισμού, σε κάθε τι που τον κρατάει ζωντανό.
Στο βιβλίο σου “το άγνωστο 1821” ισχυρίζεσαι, πως οι Έλληνες ενώ περνούσαν ωραία και καλά με τους καλούς Τούρκους, ξεσηκώθηκαν το 1821 με μόνο σκοπό να κάνουν πλιάτσικο. Ισχυρίζεσαι πως οι Τούρκοι δεν πείραζαν αυτούς που παραδίδονταν, ενώ η αλήθεια είναι πως δεν πείραζαν όσους αλλαξοπιστούσαν και προσκύναγαν τον προφήτη και τον Σουλτάνο για να γλυτώσουν τις φαμίλιες τους και το κεφάλι τους. Ο τρόπος που γράφεις το βιβλίο, ίσως να γίνεται πιστευτός σε όσους δεν έχουν διαβάσει ιστορία και αρεστός σε αναθεωρητές εθνομηδενιστές, που δεν γνωρίζω γιατί μισούν τα χώματα που γεννήθηκαν. Μήπως, λέω μήπως φταίει κα να χρηματοκιβώτιο κάποιου Σόρος; Έχεις δίκιο που λες πως δεν είχαν εθνική συνείδηση, αφού δεν υπήρχε έθνος όπως το εννοούμε σήμερα. Ξέχασες πως αυτός εδώ ο τόπος ήταν σκλάβος στους Τούρκους για 400 χρόνια και άλλα 1200 περίπου στους Ρωμαίους αρχικά και ακολούθησαν οι Βυζαντινοί που προσπάθησαν να ξεριζώσουν κάθε τι ελληνικό, κάθε τι που θύμιζε Ελλάδα. Το ίδιο προσπαθείς να κάνεις και εσύ με το βιβλίο που έγραψες για το 1821. Προσπάθησες να αντιγράψεις το βιβλίο του Γιάννη Σκαρίμπα “το ’21και η αλήθεια του”, αλλά ο μπάρμπα Γιάννης το έγραψε με άλλο πνεύμα που εσύ δεν μπόρεσες να καταλάβεις και ξεστράτισες.
Ελεύθερος σήμερα μέσα από την ασφάλεια του κλιματιζόμενου διαμέρισματός σου μετά από τους αγώνες αυτών που σήμερα εσύ ειρωνεύεσαι, τους κατηγορείς και
εξαπολύεις μύδρους κατά της επανάστασης του “21και των πρωταγωνιστών της και τους αποκαλείς ειρωνικά Αρβανιτόβλαχους . Από την αρχαιότητα οι Έλληνες ήταν χωρισμένοι σε διάφορα φύλλα, όπως οι Αχαιοί, οι Δωριείς, οι Ίωνες και άλλες . Τέτοια παρακλάδια είναι οι Αρβανίτες και οι Βλάχοι.
Αυτά που θεωρείς αλήθειες κ. Λάζαρη είναι η μία όψη του νομίσματος, αλλά το νόμισμα καθώς ξέρεις έχει δύο όψεις, βλέπεις μόνο τη μία και δεν βλέπεις την άλλη.
Πράγματι έγιναν αγριότητες και πλιάτσικο, αλλά έλα αν μπορείς στη θέση αυτού του αγροίκου μεν, αλλά πεινασμένου, βασανισμένου, διωγμένου, κατεξευτελισμένου λαού για 400 χρόνια και μετά τα λέμε.

Έλα στη θέση αυτών των ανθρώπων που για όνομα είχαν το “γκιαούρης”, αλλά και τους ορεσίβιους Αρβανίτες που τους κατηγορούν πως δεν ξέρανε Ελληνικά να συνεννοηθούν με τον Μαυροκορδάτο των σαλονιών του Φαναρίου ! Από την εποχή του “αγίου” και “μεγάλου” Κωνσταντίνου, του “μεγάλου” Θεοδοσίου και του Ιουστινιανού, είχε απαγορευτεί δια νόμου το όνομα Έλλην με την ποινή του θανάτου, την εξορία, τον αποκλεισμό των παιδιών από την πατρική κληρονομιά και ένα σωρό άλλες ποινές για να ξεχάσουν το παρελθόν τους και να εδραιωθεί η νέα θρησκεία της “αγάπης” ο χριστιανισμός. Τους απαγόρευσαν να λέγονται πλέον Έλληνες και τους φωνάζανε Ρωμιούς, Γκιαούρηδες και Γραικούς. Τον πρώτο Πατριάρχη, που ανέβασε στον πατριαρχικό θρόνο ο Μωάμεθ το 1453, τον Γεννάδιο τον επονομαζόμενο Σχολάριο και κατά κόσμον Γεώργιο Κουρτέσιο από την Θεσσαλία, όταν τον ρώτησαν εάν είναι Έλληνας, αυτός απάντησε πως απλώς ομιλεί ελληνικά και δεν είναι Έλληνας, αλλά χριστιανός. Όταν μάλιστα ήταν καλόγερος στον δεσπότη του Μωριά Οϊσή που σκότωσε τον ελληνιστή Ιουβενάλη, μαθητή του Πλήθωνα Γεμιστού, είχε πει: “Τους ασεβείς και καταραμένους ελληνιστές, θανάτωνε με τη φωτιά, με το σπαθί, με κάθε τρόπο. Μαστίγωνε, φυλάκιζε, κόψε το χέρι τους ή βγάλε τους το μάτι και αν επιμένουν πνίξε τους στη θάλασσα. ”Σε έναν από άμβωνος μάλιστα λόγο του, είχε πει: “Αδελφοί μου έμαθα πως με την χάριν του Θεού δεν είστε Έλληνες, δεν είστε ασεβείς, αιρετικοί άθεοι, αλλά είστε ορθόδοξοι χριστιανοί.”
Πόσοι και πόσοι όμως κληρικοί με το ράσο και το καριοφίλι, δεν έδωσαν την ζωή τους στον αγώνα του 21. Το πλιάτσικο ήταν ο μόνος τρόπος επιβίωσης. Τάξερες αυτά κύριε Λάζαρη, δεν μπορεί να σου έχουν διαφύγει! Αλλά είπαμε πως το νόμισμα έχει δύο όψεις και εσύ διάλεξες την πλευρά που θα έκανε κακό στην πατρίδα μου. Τώρα εσύ ποιά θεωρείς πατρίδα σου δεν ξέρω και δε με ενδιαφέρει. Ίσως την Τουρκία, ίσως τα Σκόπια, ίσως την Γερμανία.
Άντε να πάμε τώρα και στα εγκλήματα που λένε και ξαναλένε οι αναθεωρητές πως έκαναν οι Έλληνες στην πολιορκία της Τριπολιτσάς . Οι πληροφορίες που έφταναν από την Πάτρα, τη Σμύρνη, τις Κυδωνίες και κυρίως από την Πόλη, λέγανε πως όταν ξέσπασε η επανάσταση στις παραδουνάβιες ηγεμονίες, οι Τούρκοι για να την καταπνίξουν, με φιρμάνι του σουλτάνου, όπλισαν τα τουρκόπουλα από οχτώ χρονών και άνω και αλλοίμονο στο ραγιά που θα βρισκόταν μπροστά τους. Τον κατακρεουργούσαν χωρίς να δίνουν λόγο σε κανένα, εξαγριώνοντας τους πολιορκητές. Αφιονισμένοι Τούρκοι μπουλούκια-μπουλούκια έμπαιναν στα σπίτια των γραικών, άρπαζαν τις κοπέλες για τα χαρέμια τους, βίαζαν τους ενοίκους, έκοβαν μύτες και αυτιά και τα στέλνανε πεσκέσι στο σουλτάνο για να του δείξουν την ανδρεία τους. Από την Πάτρα του στείλανε 2500 ζευγάρια αυτιά περασμένα σε σπάγκους και τα κρέμασαν στην πόρτα του σαραγιού. Αλλού έβλεπες κρεμασμένες αρμαθιές με κομμένες μύτες και πάρα πέρα κουβάδες με βγαλμένα μάτια.
Για έλα τώρα εσύ Γιαννάκη μου λίγο στη θέση αυτών των αγροίκων, πεινασμένων, αγριεμένων για εκδίκηση ανθρώπων που απαρτίζανε τα πολιορκητικά σώματα! Για σκέψου πόσους δικούς τους ανθρώπους είχαν δει κρεμασμένους, σφαγμένους, ξεκοιλιασμένους, ή σουβλισμένους και έλα μετά να μου μιλήσεις για μεγαλοψυχία.
Ο Θοδωρής Κολοκοτρώνης που ήταν ορφανός γιατί οι Τούρκοι σκότωσαν τον πατέρα του, είχε βγει στο κλαρί για να εκδικηθεί τον θάνατό του και να απελευθερώσει τους Έλληνες από τη σκλαβιά. Μόνο αυτός θα σου πω, πως έχασε τα δυο παιδιά του Πάνο και Γιάννη, τον αδελφό του Γιάννη, τα ανίψια του Αποστόλη, Δημήτρη, Αντώνη, Μάρκο και Κωσταντή Κολοκοτρώνη. Κατά τη μάχη του Βαλτετσίου (γράφει ο Φωτάκος) οι αγωνιστές βρεθήκανε μπροστά σε ακέφαλα σώματα συμπολεμιστών τους φριχτά παραμορφωμένα. Έτσι εξαγριωμένοι μπήκανε στην Τριπολιτσά και δεν αφήσανε κολυμπιθρόξυλο. Μπροστά τους ήτανε μαζεμένος ο εχθρός που τους καταδυνάστευε και πριν σκοτώσουν δε ζητάγανε ταυτότητα αν είναι Τούρκος ή Εβραίος. Έβλεπε μπροστά του αυτόν που βίασε τη ζωή του και την οικογένειά του, αυτόν που κρέμαγε από τα δέντρα τους δικούς του και τους φίλους του, αυτόν που τον ξυλοφόρτωνε στο δρόμο γιατί δεν παραμέρισε να περάσει με το άλογό του και δε θάπερνε εκδίκηση; Στη ζωή τους δεν είχανε δει γρόσι, ζούσανε μες τη στέρηση και τώρα που υπήρχε άφθονο μπροστά τους θα το αφήνανε; Σ΄ όλη τους τη ζωή οι Τούρκοι τους αρπάζανε το βιός τους και τώρα που βρήκανε την ευκαιρία να τους αρπάξουν κι’ αυτοί μια φορά θα το περιφρονούσαν; Είσαι με τα καλά σου κύριε Γιάννη μου, τα σκέφτηκες όλα αυτά πριν ανοίξεις το στοματάκι σου και πάρεις τις ίδιες θέσεις με αυτές της κυρίας Ρεπούση του κυρίου Δήμου και μερικών ακόμη του ιδίου φυράματος; Άσε το γλείψιμο στις μεγάλες δυνάμεις και στους Εβραίους. Όλοι αυτοί κάνουνε πάντα τις δουλειές τους και τις επεμβάσεις τους ανάλογα με τα δικά τους συμφέροντα. Θέλεις να καταργηθούν οι εθνικές παρελάσεις ως αναχρονιστικές. Μήπως θέλεις να τις αντικαταστήσουμε με παρελάσεις τύπου Καμίνη και Μπουτάρη και να παρελαύνει το διεθνές πουσταριό με φτερά και πούπουλα;
Εκτός από Ήρωες η ελληνική ιστορία έχει να επιδείξει Ηρόστρατους παλαιούς και σύγχρονους και εσύ τώρα βρήκες την ευκαιρία να τους κλέψεις τη δόξα !!!
Χαλάλι σου και εις κατώτερα !!!

Ιnahnak

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *